dinsdag 8 november 2011

Etalage

Aangezien mijn creatieve kant weer de ruimte krijgt, mede door mijn heerlijke mini-atelier, ben ik weer van alles aan het maken...
Ongeveer een jaar geleden had ik een webwinkeltje met veelal sieraden waar ik wel eens iets verkocht, altijd leuk om je materialen terug te verdienen.
Rijk zal ik er niet van worden maar ik heb winkeltje spelen altijd leuk gevonden dus heb ik weer een gratis versie geopend bij mijnwebwinkel.nl
De naam is nieuw en zo ook de spulletjes, meer vilt en schilderijen, het kleine beetje sieraden dat ik nog had staan er ook op.
Ik heb het Lousjes Etalage genoemd, ik vind het leuk om het te laten zien en als iemand iets moois ziet is het te koop.
Ik heb zoveel ideeen en inspiratie op het moment dus er komen wekelijks spulletjes bij.

Kom eens kijken en laat dan een reactie achter op www.mijnwebwinkel.nl/winkel/lousjes

Groetjes!! EmmaLous

Geen opmerkingen:

Een reactie posten