zondag 10 februari 2013

Haken

sinds ik van Michèl's moeder twee dunne haaknaalden en bijpassend katoen kreeg, ben ik weer aan de haak. Ondertussen alweer een aantal items gemaakt, niet zoals ooit voor mijn webwinkel Emma's Roses maar nu om cadeau te doen aan lieve mensen om me heen. Allereerst wat kersthangertjes om het weer in de vingers te krijgen, daarna een mutsje en rammelaar voor pasgeboren nichtje Georgina, voor Celie en Alize ieder een mutsje in lievelings kleur, een granny deken in heldere kleuren is nog in de maak en vandaag leg ik de laatste hand aan een roze-knallen-op-de-piste-muts voor Astrid en warme stoere beany voor Peter, de vader van Celie en Alize.
Vanmorgen in alle vroegte de ripple steek geleerd van internet dus weer inspiratie genoeg!!! oja ook nog een rood mutsje met bloem voor ondergetekende, lekker fleurig in deze witte wereld !













Geen opmerkingen:

Een reactie posten