maandag 25 maart 2013

JubileumJaar

2013 is voor een aantal van mijn geliefden een jubileum jaar.

Mijn moeder is de eerste die de slingers mag ophangen voor 60 jr hier zijn. En ik ben trots op haar dat ze nu in een mooi huisje een stabiel leven aan het opbouwen is. Na veel onrustige jaren verdient ze geluk en kalmte.

Mijn zoon gaat dit jaar eindexamen vmbo-t doen en ik ben zo trots op hem! Ook hij heeft last gehad van de onrust die mijn jeugd met zich meenam in ieders leven om me heen.

Mijn meisje moet nog wachten op haar jubileum maar volgend jaar vieren we haar sweet 16 !

Mijn kleine neefje word 10, ik ben echt gek op hem en hoop hem te zien opgroeien nu dat zijn vader en ik weer contact hebben.

Mijn geliefde viert samen met mij onze 40ste verjaardag. Het is zo leuk om even oud te zijn want we kennen dezelfde dingen van vroeger, vandaag in Jamin hadden we lol om al dat snoep van toen.
Ook qua muziek en mode liepen we toen gelijk, echt leuk.

Mijn 40ste is een mijlpaal die ik ga vieren met een lach en een traan, een lach omdat mijn kinderen en ik ontsnapt zijn aan mijn onrust maar met een traan omdat ik hun dagelijkse leven zo erg mis.





Geen opmerkingen:

Een reactie posten