vrijdag 11 maart 2011

Fijne dingen

Het is pas 13:08 en ik heb al mogen genieten van veel dingen...
De grote hoekbank zie ik steeds schoner worden, de wasmachine draait nu met de laatste hoezen.
Onderweg wandelend naar de cronje heerlijk genoten van de zon en het dragen van mijn nieuwe eigengemaakte jurk.
Bij thuiskomst de schone hoezen om de kussen buiten leggen om te drogen in de warme achtertuin. Met een heet sopje en mijn nieuwe uitschuifbare ramenwasser de benedenverdieping voorzien van helder glas.
Kaartjes online besteld voor een concert in Caprera in juli, nu al voorpret.
Net geluncht tussen de wachtende kussens en digitaal kletsen met vriendin E.
Stilte van boven, de wasmachine zwijgt maar mag nog 1 keer zijn kunstje doen op een portie normale was..
Straks nogmaals het zonnetje in, wandeling naar de supermarkt, lekker langzaam....al zoveel gedaan en nog zoveel tijd...
Vanavond zijn we weer compleet, 2 kinderen, 2 katten, 1 hond, Lief en ik..met heldere ramen en een nieuwe bank.
Het leven van alledag..heerlijk!


Geen opmerkingen:

Een reactie posten