maandag 20 juni 2011

Bouwdag 2

Gelukkig heeft moeder Natuur mijn gebeden gehoord en was het vandaag mooi weer en konden de mannen van Harmes aan het werk.
Na mijn werk ben ik eerst langs mijn ex gereden want mijn meisje en ex waren niet lekker, vaderdag bij opa was leuk alleen de afhaalchinees heeft ze de hele nacht wakker gehouden. Na een kletspraatje en knuffel naar huis en daar zag ik dat de mannen druk zijn geweest.
Het skelet voor de zijkant staat en aan de voorkant en het boeideel eraf gehaald,ineens is het huis een randje kleiner.
Lief heeft bij thuiskomst alles bekeken, voor hem is de verbouwing een grote stap,een paar jaar was hij alleenheerser van het huis en sinds januari deelt hij zijn ruimte met ons 3en en is er ook om de week een hondje..
Na de verbouwing heeft iedereen een eigen kamer en hebben we ruimte over !!
Hopelijk morgen weer een productieve dag in onze bouwput !!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten