donderdag 13 oktober 2011

Cadeau

cadeautjes....
ik ben er gek op, maar dan eigenlijk cadeautjes die niet standaard zijn, die niet bij een cadeautjes-winkel vandaan komen maar onverwacht om de hoek komen kijken.
Zoals laatst, Lief en ik waren op een vrijdagavond neergestreken in een café in de stad waar we weleens waren geweest en nu weer gingen uitproberen. Toen kwam een bekende binnen om spullen te halen voor het feestje dat ze in hun huis achter het café gingen geven. We werden uitgenodigd om een biertje te komen drinken, nu waren we al een paar keer gevraagd op hun maandelijkse thema-feestjes maar we konden nooit. Nu grepen we de kans met beide handen aan...
Het werd een avond om nooit te vergeten, elke keer als de deur open ging, kwamen er leuke mensen binnen en de meesten hadden ook nog een muziekinstrument bij zich. Een keyboard en gitaren stonden al klaar voor gebruik. Het werd een grote jamsessie die het kleine zigeunermeisje in mij deed wakker worden. Lief kwam helemaal los en heeft gezongen en gitaar gespeeld..
dat ik de volgende dag na 3 uur slaap moest werken deed me niets, ik ben de dag door gedanst!
Lieve Vegas en Henk: bedankt voor dit mooie cadeau!!

Van mijn kinderen krijg ik dagelijks cadeautjes in de vorm van een kopje thee, spontaan de afwas doen, samen mtv kijken en lachen om gekke dingen. Van Lief heb ik het grootste cadeau gekregen en dat is een nieuw Thuis, voor mij en de kinderen heeft hij ruimte gemaakt in zijn hart en huis.

En van mijn nieuwe vriendin Bianca krijg ik ook veel, dat beseft ze zelf misschien niet maar zij is de zus die ik nooit heb gehad en waar ik behoefte aan had. Ik mag bij haar douchen nu de badkamer eruit ligt, we werken samen en hebben hierin dezelfde visie. Ze maakt mijn wereld groter,we drinken na het werk een borrel en nu heeft ze me gevraagd om op haar verjaardag samen te gaan shoppen en dat is voor mij een cadeau !

Soms vraag ik me hardop af waaraan ik het allemaal verdien...Lief zegt dan dat het komt dat ik lief ben, zo zie ik mezelf dus niet...misschien moet ik mezelf een spiegel cadeau doen....

Geen opmerkingen:

Een reactie posten