maandag 14 februari 2011

Dag 1 als Blogger

Dit is mijn eerste dag als blogger..waarom eigenlijk?
Heb ik wel iets te vertellen wat een ander wil weten, ik weet het niet, maakt ook niet uit.
Schrijven is goed voor je, is mijn ervaring...
Door hier mijn leven te beschrijven gaat niet alles zomaar voorbij, je herleest het nog eens, je herleeft het nog eens...zelfs de simpele dingen zijn het herleven waard.

Nou laat ik eens bij het begin beginnen: 37 jaar geleden geboren in een Engels stadje als dochter van mijn ouders. Nu zelf moeder en geliefde. En daar begin ik, terug kijken doe ik weleens maar als ik dat hier moet beschrijven ben ik nog even zoet.

Nu dus, vandaag maandag 14 februari 14:38 uur. Samen met hond P en katten M en S zit ik te genieten van de radio, Arrow Jazz.
Mijn leven is als volgt opgebouwd: moeder van 14 jarige zoon en 12 jarige dochter, geliefde van lieve man, verzorgende op revalidatie-afdeling voor ouderen. Woon ene week met Lief, kinderen en alle dieren, andere week met Lief en deel van de dieren.

Waar ik van houd zal ik de komende tijd hier delen met jou en mezelf...
een ontdekkingsreis naar EmmaLoes, ik ken haar ook nog maar 37 jaar...

Kijk je mee?

Geen opmerkingen:

Een reactie posten